Subject: Automaatne andmevahetus transpordiametiga
From: "Valter Aro" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rasmus Eimla" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 15:23:02 +0300

Tere!

Minu nimi on Valter Aro ning olen riikliku juturoboti „Bürokratt“ arendaja
Riigi Infosüsteemi Ametist (RIA).
Kirjutan teile seoses sellega, et oleme hetkel loomas teenuseid Bürokratti
ning leidsime, et autonumbrimärgi järgi liikluskindlustuse ja
tehnoülevaatuse kontroll oleks teenus, mida tahaksime Bürokrati puhul
kasutada.

Meie soov oleks alustada esialgu ühe infoteenuse pakkumisega, mis siis
võiks näha välja järgmine.
Klient alustab vestlust Bürokrati kaudu. Soovib teada saada teada kas auto
ülevaatus ja liikluskindlustus on kehtivad ning saab juturobotiga
vestluses info kätte.
Teenus oleks sarnane nagu teil on siin lehel:
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf
Kas teenuse tarbimiseks on vajalik lepingu olemasolu? Milline on antud
otspunkti tehniline osa ning kas näete enda poolelt takistusi selle
teostamiseks? Kas saan õigesti aru, et teenus on läbi x-tee?
Lisaks küsin üle, kas eelpool kirjeldatud teenus oleks tasuta või
tasuline?

Rohkem infot Bürokrati kohta siin:  <https://www.kratid.ee/burokratt>
https://www.kratid.ee/burokratt
Bürokratt on hetkel kasutusel 10-s asutuses ning see arv on suurenemas.
Mõned meie kliendid:
PPA
TTJA
Statistikaamet
RIA (EID)
EMTA

Jään ootama teie vastust.

Tervitades

Valter Aro

Arendaja

valter.aro <mailto:[email-masked]> @ria.ee

+372 58116043

Riigi Infosüsteemi Amet

Masinõppe- ja keeletehnoloogia osakond
Pärnu mnt 139a Tallinn 15169

 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee